Na veškeré námi nainstalované klimatizace nabízíme záruční o pozáruční servis. Pravidelný servis klimatizací v domácnosti doporučujeme provádět nejméně jednou za rok. Pokud je klimatizace nainstalována v prostorách např. s vysokou prašností, čí prostorách jinak náročných, doporučujeme i v případě domácností servis 2 x ročně. Servis klimatizací v komerčních prostorách je vhodné nastavit individuálně pro každý prostor, optimálně alespoň 2x ročně. Naši technici absolvují pravidelná odborná školení a je tedy zajištěno, že servis Vaší klimatizace bude vždy provádět odborná osoba s dostatečnými zkušenostmi.
Jak dlouho bude servisní zásah trvat:
Doba servisu je přímo závislá na stavu klimatizace a počtu jednotek, který systém obsahuje. Na servis splitové klimatizace bude technik potřebovat přibližně 30 min – 1 hod, u multisplitové klimatizace lze předpokládat 1 – 3 hod. v závislosti na počtu jednotek.
Musím si hlídat termíny servisu a objednat se?
Nemusíte! Vaši klimatizaci máme v naší databází a před servisem Vás budeme kontaktovat. Obvykle nejprve obdržíte e-mail s upozorněním, že Vás bude ohledně servisu kontaktovat náš technik. Jakmile Vám technik zavolá, domluvíte společně vhodný termín servisu. O více se nestaráte.
Cena servisu a způsob úhrady.
Cena servisu se řídí ceníkem servisních prací. S cenou je zákazník seznámen vždy předem, nebo jej lze zaslat na vyžádání. Platba za provedení servisu je převodem na účet na základě vystavené faktury.
Během servisu provádíme zejména:
Na veškerá námi nainstalovaná tepelná čerpadla nabízíme záruční i pozáruční servis. Servisní kontrola by měla proběhnout alespoň jedenkrát za rok. Naši technici absolvují pravidelná odborná školení a je tedy zajištěno, že servis Vašeho tepelného čerpadla bude vždy provádět odborná osoba s dostatečnými zkušenostmi.
Jak dlouho bude servisní zásah trvat:
Doba servisu je přímo závislá na stavu tepelného čerpadla. Servisní kontrola zabere přibližně 1 – 2 hodiny.
Musím si hlídat termíny servisu a objednat se?
Nemusíte! Vaše tepelné čerpadlo máme v naší databází a před servisem Vás budeme kontaktovat. Obvykle nejprve obdržíte e-mail s upozorněním, že Vás bude ohledně servisu kontaktovat náš technik. Jakmile Vám technik zavolá, domluvíte společně vhodný termín servisu. O více se nestaráte.
Během servisu provádíme zejména: